czwartek, 14 listopada 2013

Luksusowy jacht - HOPE.

Wiecie co.
Możecie być ze mnie dumni.
Rozwijam się.
Jestem dumna z siebie.
Zdałam sobie sprawę że kocham siebie.
"Bo jeśli się nie kochasz, idź się zabij i oddaj narządy. Przynajmniej uratujesz kogoś kto chce żyć."
Ale czy kochanie siebie musi wiązać się z kochaniem życia?
Myślałam dotychczas że nie.
Przecież nie robiłam sobie krzywdy...
Ale to nie znaczyło, że kocham życie.
Bo w porównaniu do tego uczucia....
Tamto to szmata.
Teraz wiem, że żyję.
Co dzień budzę się z uśmiechem.
I to jedno uczucie, swoista nadzieja.
To ona przyćmiewa cały ból.
Tylko czy kiedyś ją stracę?
Na pewno...
Wszystko co dobre szybko się kończy.
A to jest wspaniałe.

*Muszę się pochwalić ^^
Rozwijam się XD
Założyłam Aska: http://ask.fm/MokkuNH
Zapraszam :3 *
MokkuNH

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz